Чи вдасться Samsung обігнати Apple по прибутку?
За день до виходу чергової версії Mac OS X Mountain Lion компанія Apple оголосила підсумки третього кварталу 2012 фінансового року (завершився 30 червня). Доходи склали $ 35,0 млрд, чистий прибуток - $ 8,8 млрд, в порівнянні з аналогічним періодом минулого року показники зросли на 22,4% і 20,5% відповідно.
В офіційному повідомленні про обсяги продажів продуктів компанія їх ранжує наступним чином: iPhone, iPad, Mac, iPod (в порядку убування значимості). Приблизно так само розставляють пріоритети і інвестори - значні показники зростання доходів і прибутку ще нічого не означають. Не менше значення мають обсяги продажів флагманських продуктів.
У третьому кварталі фінансового року Apple вдалося продати 26,0 млн iPhone (+28%), 17,0 млн iPad (+84%), 4,0 млн Mac (+2%) і 6800000 iPod (-10% ). Не дивно, що гідні на погляд обивателя результати послужили причиною 5%-ного падіння акцій Apple в день оголошення підсумків діяльності. Адже в попередньому кварталі продажі iPhone склали 35,1 млн (+88%).
Стів Джобс максимально спростив продуктову лінійку Apple, щоб всі ресурси компанії концентрувалися всього на декількох ключових виробах. Це зручно і для споживачів, проте з самою компанією обрана стратегія просування продуктів зараз зіграла злий жарт. Відкладений попит в очікуванні швидкого виходу чергової версії iPhone (умовно її прийнято називати iPhone 5) і iPad mini робить негативний вплив на продажі актуальних на даний момент флагманських моделей.
У найближчого конкурента в особі Samsung таких проблем не буває. На відміну від Apple, ціни на смартфони якої у багатьох країнах залишаються занадто високими для середньостатистичного споживача, Samsung пропонує надзвичайно широкий і сегментований модельний ряд «на будь-який смак і гаманець». За даними hotline.ua, на українському ринку зараз доступно 70 моделей смартфонів Samsung, багато з них в ціновій категорії $ 100-500. Обрана корейцями тактика страхує їх від провалів напередодні виходу нових флагманських моделей.
Samsung програє Apple по прибутку, однак у корейської компанії вона зростає швидше. У другому кварталі (у Samsung інший фінансовий рік) корпорація виручила $ 41,5 млрд і отримала $ 4,53 млрд чистого прибутку - це більше в порівнянні з аналогічним періодом минулого року на 21% і 48% відповідно.
За даними Strategy Analytics, на глобальному ринку смартфонів частка Samsung складає 34,6%, Apple - тільки 17,8%. За один квартал корейський розробник чіпів, електроніки і побутової техніки поставив рекордну для одного виробника кількість «розумних апаратів» - 50,5 млн. Кім Хен Чжун, віце-президент Samsung Mobile Communications, впевнений, що уповільнення темпів економічного зростання у світі не зробило впливу на ринок смартфонів. Успішні продажі, в першу чергу флагманських пристроїв Galaxy S3 і Galaxy Note, неминуче роблять позитивний вплив на збут мобільних процесорів і флеш-пам'яті Samsung. Підрозділ IT & Mobile Communications принесло корейському гігантові 63% прибутку.
Конкуренти, що залишили позаду двох інших гігантів мобільного ринку - Nokia Research in Motion, - ревниво стежать за стратегічними кроками один одного. 27 липня Apple заявила про намір придбати за $ 356 млн AuthenTec - відомого розробника технологій ідентифікації користувачів по відбитках пальців. AuthenTec зовсім недавно підписала велике угоду і з Samsung.
Ще кілька сотень мільйонів доларів Apple може інвестувати в популярний сервіс мікроблогів Twitter, повідомила The New York Times з посиланням на обізнані джерела. Раніше компанія інтегрувала деякі функції Twitter у власну iOS 5 для мобільних пристроїв. Тім Кук, виконавчий директор Apple, з цього приводу зауважив наступне: «Apple не обов'язково мати власну соціальну мережу. Але чи потрібно Apple бути соціальної? Так ».
За даними GfK Ukraine, у першому півріччі 2012 р. на вітчизняному ринку реалізовано 826 000 смартфонів, на 55% більше, ніж в аналогічному періоді минулого року. Кожен п'ятий продаваний мобільний телефон - це смартфон. Середня ціна «розумних телефонів» хоч і повільно продовжує знижуватися, - зараз вона становить $ 260 або на 5% нижче, ніж в 2011 р.
За словами Костянтин Череповський, керівника відділу бренд-маркетингу і PR «Samsung Electronics Україна», в нашій країні Samsung посідає перше місце на ринку смартфонів з ринковою часткою 46% у кількісному вираженні і 42% в грошовому. За результатами року компанія розраховує реалізувати 700 000 смартфонів. А ось оцінити частку Apple iPhone в Україні вкрай складно, оскільки «яблучні» смартфони до нас потрапляють виключно за неофіційними каналами. Олександр Величко, менеджер категорії «Мобільний зв'язок» «Фокстрот. Техніка для дому »в перспективі не виключає зацікавленості його торговельної мережі в продажах iPhone. Однак він вважає, що обсяги не перевищать 5% ринку - продукт не масовий, дорогий.
В офіційному повідомленні про обсяги продажів продуктів компанія їх ранжує наступним чином: iPhone, iPad, Mac, iPod (в порядку убування значимості). Приблизно так само розставляють пріоритети і інвестори - значні показники зростання доходів і прибутку ще нічого не означають. Не менше значення мають обсяги продажів флагманських продуктів.
У третьому кварталі фінансового року Apple вдалося продати 26,0 млн iPhone (+28%), 17,0 млн iPad (+84%), 4,0 млн Mac (+2%) і 6800000 iPod (-10% ). Не дивно, що гідні на погляд обивателя результати послужили причиною 5%-ного падіння акцій Apple в день оголошення підсумків діяльності. Адже в попередньому кварталі продажі iPhone склали 35,1 млн (+88%).
Стів Джобс максимально спростив продуктову лінійку Apple, щоб всі ресурси компанії концентрувалися всього на декількох ключових виробах. Це зручно і для споживачів, проте з самою компанією обрана стратегія просування продуктів зараз зіграла злий жарт. Відкладений попит в очікуванні швидкого виходу чергової версії iPhone (умовно її прийнято називати iPhone 5) і iPad mini робить негативний вплив на продажі актуальних на даний момент флагманських моделей.
У найближчого конкурента в особі Samsung таких проблем не буває. На відміну від Apple, ціни на смартфони якої у багатьох країнах залишаються занадто високими для середньостатистичного споживача, Samsung пропонує надзвичайно широкий і сегментований модельний ряд «на будь-який смак і гаманець». За даними hotline.ua, на українському ринку зараз доступно 70 моделей смартфонів Samsung, багато з них в ціновій категорії $ 100-500. Обрана корейцями тактика страхує їх від провалів напередодні виходу нових флагманських моделей.
Samsung програє Apple по прибутку, однак у корейської компанії вона зростає швидше. У другому кварталі (у Samsung інший фінансовий рік) корпорація виручила $ 41,5 млрд і отримала $ 4,53 млрд чистого прибутку - це більше в порівнянні з аналогічним періодом минулого року на 21% і 48% відповідно.
За даними Strategy Analytics, на глобальному ринку смартфонів частка Samsung складає 34,6%, Apple - тільки 17,8%. За один квартал корейський розробник чіпів, електроніки і побутової техніки поставив рекордну для одного виробника кількість «розумних апаратів» - 50,5 млн. Кім Хен Чжун, віце-президент Samsung Mobile Communications, впевнений, що уповільнення темпів економічного зростання у світі не зробило впливу на ринок смартфонів. Успішні продажі, в першу чергу флагманських пристроїв Galaxy S3 і Galaxy Note, неминуче роблять позитивний вплив на збут мобільних процесорів і флеш-пам'яті Samsung. Підрозділ IT & Mobile Communications принесло корейському гігантові 63% прибутку.
Конкуренти, що залишили позаду двох інших гігантів мобільного ринку - Nokia Research in Motion, - ревниво стежать за стратегічними кроками один одного. 27 липня Apple заявила про намір придбати за $ 356 млн AuthenTec - відомого розробника технологій ідентифікації користувачів по відбитках пальців. AuthenTec зовсім недавно підписала велике угоду і з Samsung.
Ще кілька сотень мільйонів доларів Apple може інвестувати в популярний сервіс мікроблогів Twitter, повідомила The New York Times з посиланням на обізнані джерела. Раніше компанія інтегрувала деякі функції Twitter у власну iOS 5 для мобільних пристроїв. Тім Кук, виконавчий директор Apple, з цього приводу зауважив наступне: «Apple не обов'язково мати власну соціальну мережу. Але чи потрібно Apple бути соціальної? Так ».
За даними GfK Ukraine, у першому півріччі 2012 р. на вітчизняному ринку реалізовано 826 000 смартфонів, на 55% більше, ніж в аналогічному періоді минулого року. Кожен п'ятий продаваний мобільний телефон - це смартфон. Середня ціна «розумних телефонів» хоч і повільно продовжує знижуватися, - зараз вона становить $ 260 або на 5% нижче, ніж в 2011 р.
За словами Костянтин Череповський, керівника відділу бренд-маркетингу і PR «Samsung Electronics Україна», в нашій країні Samsung посідає перше місце на ринку смартфонів з ринковою часткою 46% у кількісному вираженні і 42% в грошовому. За результатами року компанія розраховує реалізувати 700 000 смартфонів. А ось оцінити частку Apple iPhone в Україні вкрай складно, оскільки «яблучні» смартфони до нас потрапляють виключно за неофіційними каналами. Олександр Величко, менеджер категорії «Мобільний зв'язок» «Фокстрот. Техніка для дому »в перспективі не виключає зацікавленості його торговельної мережі в продажах iPhone. Однак він вважає, що обсяги не перевищать 5% ринку - продукт не масовий, дорогий.